2008-10-07 16:36Pressmeddelande

ETRE 2008 arrangeras 14-17 oktober i Stockholm

Den 14-17 oktober kommer Stockholm att vara värd för ETRE 2008, European Technology Round Table Exhibition. Konferensen arrangeras av Red Herring för beslutsfattare inom högteknologibranscher och är den främsta i världen i sitt slag.

När: 14-17 oktober

Var: Clarion Sign Hotel, Norra Bantorget, Stockholm

Pressackreditering: www.herringevents.com/etre08/press.html

Konferensen har funnits i 19 år och är endast öppen för 500 särskilt inbjudna beslutsfattare från ett 40-tal länder. Den samlar företagsledare, investerare och beslutsfattare för att diskutera investeringsmöjligheter, trender, innovationer, nya affärsmodeller och framtiden.

Program och mer information: http://www.herringevents.com/etre08/

Kontakt

Per Holmlund, pressansvarig Stockholm Business Region, per.holmlund@sbr.stockholm.se, 070-472 80 69

Stockholm Business Region har till uppgift att tillsammans med dotterbolagen Stockholm Business Region Development och Stockholm Visitors Board utveckla och marknadsföra Stockholm som etablerings- och besöksort. Stockholm Business Region driver varumärket Stockholm - The Capital of Scandinavia.